باران عشق
باران عشق

Love


شعر های عاشقانه

 

Somewhere there’s someone who dreams of your smile…

یه جایی یه کسی هست که در رویای لبخندت هست

Unknown

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

I see my fated stars in your eyes. They melt me like the sun does snow.

ستاره های سرنوشتم را در چشمهای تو می بینم. چشمانت آبم می کند همانطور که خورشید برف را آب می کند

–Unknown

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بقیه در

In dreams and in love there are no impossibilities.

در رویا و عشق غیر ممکنی وجود ندارد

–Janos Arna

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Each moment of a happy lover’s hour is worth an age of dull and common life.

هر لحظه از یک ساعت شادی عشاق ارزشش از یک عمر زندگی روزمره بیشتر است

–Aphra Behn

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Take away love, and our earth is a tomb.

بدون عشق زمین قبری بیش نیست

–Robert Browning

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

I love her and that’s the beginning of everything.

دوستش دارم واین آغاز همه چیز است

–F. Scott Fitzgerald

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Two souls with but a single thought, two hearts that beat as one.

دو روح اما با یک اندیشه، دو قلب اما با یک ضربان

–John Keats

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched. They must be felt with the heart.

بهترین و زیباترین چیزها در دنیا دیده نمی شود یا قابل لمس نیست. بهترینها بایستی با قلب حس شود

–Helen Keller

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Make me immortal with a kiss.

با بوسه ای جاودانه ام کن

–Christopher Marlowe

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Love is the enchanted dawn of every heart.

عشق طلوع با شکوه هر فلبی است

–Alphonse Marie de la Martine

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

My heart is ever at your service.

قلبم نیز حتی در خدمت توست

–William Shakespeare

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Love is but the discovery of ourselves in others, and the delight in the recognition.

عشق چیزی نیست جز کشف دیگران در خودمان و لذت بردن از این تشخیص

–Alexander Smith

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

To love is to receive a glimpse of heaven.

دوست داشتن چشیدن طعمی از بهشت است

–Karen Sunde

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Love is friendship set on fire.

عشق دوستی است که بر روی آتش قرار داده شده است

–Jeremy Taylor

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Within you I lose myself. Without you I find myself wanting to become lost again.

با تو خودم را گم می کنم، بی تو خودم را پیدا می کنم در حالیکه دوباره در عطش گم شدن هستم

–Unknown



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 29 بهمن 1389برچسب:,

|
 



دعای باران چرا ؟ دعای عشق بخوان ! این روزها دلها تشنه ترند تا زمین خدایا کمی عشق ببار...


 

Arash..............

 


آبی دلان پارسی
عاشقانه ها
عشقانه ها
راز عشق
سر گذشت یک عشق ...
نجوای عشق
ஜღஜدوستی وعشق ஜღஜ
LOVEY GIRLS
عشق من دوست دارم
♥♥ عاشقانه ها ♥♥
تک درخت عشق
عاشقی به نام فاحشه
عشق من و تو!
آموزش عاشق شدن
هنوز هم عشق
فقط عشق
خسته
خسته ام
***خسته عشق***
خسته از عشق .....
ღ♥ღعشقღ♥ღ
تو را چه عاشقانه دوست داشتم !!! ولی تو !
تنهاترین عشق روزگار
کلبه تنهایی من
❤☆❤ کــلبــه تنــهایــی من❤☆❤
عشق خسته
♥♥♥♥♥♥ عاشقانه ♥♥♥♥♥
love
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

حرف دل/دیگه کارم تمومه
Mohsen RahimPour - Aramesh
تنهایی
ای آنكه می پرسی عشق چیست
عــــــــشــــق
شکسته های دلش
امشب به یاد تک تک شب ها دلم گرفت

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 341424
تعداد مطالب : 527
تعداد نظرات : 101
تعداد آنلاین : 1